tony-evald

Tony Evald

Tony Evald er en af Danmarks mest erfarne eksperter inden for salg, kommunikation, service, psykologi og ledelse.

Thomas Jarolics er en erfaren salgs og ledelses ekspert der er kendt fra diverse medier.

Mads Schack er en af Danmarks mest erfarne eksperter inden for alkohol og udstyr.

Jon Valdemar er en af Danmarks mest erfarne eksperter inden for konflikthåndtering.

Tony Evald

Vi har lavet tre programmer til dig med Tony:

Basal forståelse af salg og service

Basal forståelse af service gennem nonverbal kommunikation

Basal ledelse af din bar

Et program består af et eller flere moduler, i hvert modul er der en læringsvideo som bruges i optræningen af personale og ledelse i restaurationsbranchen, læringsvideoerne har læringsål som skal besvares med et multiple choice spørgsmål i slutningen, derved belønnes med certifikater og optjening af points til at overgå kollegaerne.

En oversigt over Tony programmer og moduler

I Programmet: Basal forståelse af salg og service.

 
Gennemgår Tony:

Introduktion til Basal forståelse af salg og service

Modul 1 – Forståelse af gæsten:

Modul 2 – Første kontakt med gæsten:

Modul 3 – Forståelse af din rolle som vært:

Modul 4 – Forståelse af salg:

Modul 5 – Omsorgssalg:

Modul 6 – Mig-teorien:

Beskrivelse

Tony tager dig gennem forståelsen af gæsten. Her lægger han vægt på, hvilke typer gæster du kan stå overfor, og hvad gæsten forventer af dig bag baren, når de træder ind i lokalet.

Læringsmål:

  • Hvordan kategoriseres dine gæster?
  • Hvilke motiver har kategorierne til fælles?
  • Hvorfor er din rolle vigtig overfor gæsten?

Beskrivelse: 

Tony fortæller om, hvordan du skaber en god første kontakt med gæsten. Her lægger han vægt på, hvad en god første kontakt indebærer og tager udgangspunkt i, hvilke typer gæster, der bestiller hos dig. Hvordan behandler man disse typer af gæster i baren?

Læringsmål:

  • Hvordan skaber du en god første kontakt?
  • Hvad betyder en god første kontakt?
  • Hvilke typer af gæster bestiller hos dig?
  • Hvordan behandler du disse typer af gæster?

Beskrivelse:

Forståelsen af din rolle som vært har stor betydning for de forventninger, som gæsten stiller dig. Her fortæller Tony om de centrale aspekter ved et godt værtskab, og hvordan du bedre forstår gæsten, når de kommer på netop din bar.

Læringsmål:

  • Hvad skal du være opmærksom på som vært?
  • Hvilke forventninger har gæsten til en vært?
  • Hvordan lærer du at forstå dine gæster?
  • Hvordan giver du gæsten en god oplevelse?

Beskrivelse:

I dette modul sættes der fokus på salg, og hvordan vi definerer salg i baren. Hvilke opgaver står du overfor, når du står i en salgssituation? Tony sætter ord på, hvad du skal vide om de helt basale nødvendigheder for at kunne sælge på en bar.

Læringsmål:

  • Hvordan defineres salg?
  • Hvad er din opgave i en salgssituation?

Beskrivelse:

I dette modul sættes der fokus på salg, og hvordan vi definerer salg i baren. Hvilke opgaver står du overfor, når du står i en salgssituation? Tony sætter ord på, hvad du skal vide om de helt basale nødvendigheder for at kunne sælge på en bar.

Læringsmål:

  • Hvordan defineres salg?
  • Hvad er din opgave i en salgssituation?

Beskrivelse:

Hvordan oplever du dig selv og gæsten? Her bliver der taget udgangspunkt i, hvordan du ikke bare oplever dig selv, men også hvordan gæsten oplever dig. Du får indblik i de grundlæggende interaktionspsykologier mellem dig og dine gæster.

Læringsmål:

  • Hvordan forstår du bedst din gæst?
  • Hvordan benytter du mig-teorien?

I Program 2: Basal forståelse af service gennem nonverbal kommunikation.

Gennemgår Tony:

Introduktion til Basal forståelse af service gennem nonverbal kommunikation

Modul 1 – Territorier:

Modul 2 – Bevægelse:

Modul 3 – Hovedets vinkel:

Modul 4 – Øjenkontakt:

Modul 5 – Smil:

Modul 6 – Kroppens vinkel:

Modul 7 – Armene:

Modul 8 – Hånden:

Modul 9 – Berøring:

Beskrivelse:

Her tales der om mentale territorier. Hvordan forholder du dig til dem, og hvordan bliver du hjulpet til ikke at overskride gæstens territorium? Hvordan bliver territorierne ophævet? Her giver Tony sit bud på, hvad du kan gøre.

Læringsmål:

  • Hvad betyder mentale territorier?
  • Hvordan opleves mentale territorier?

Beskrivelse:

Hvad betyder det, når jeg bevæger mig? Her giver Tony svar på, hvordan du skal agere og bevæge dig i en bar, så du føler dig mere komfortabel i din situation.

Læringsmål:

  • Hvilken betydning har dine bevægelser?
  • Hvordan du skal bevæge dig?

Beskrivelse:

Her får du en idé om, hvad hovedets forskellige vinkler gør, og hvad de betyder for gæsten, dig selv og jeres interaktion mellem hinanden. Gæsten ser dig, før du ser gæsten.

Læringsmål:

  • Hvilken betydning har hovedets vinkel?
  • Hvordan bruger du bedst hovedets vinkel?

Beskrivelse:

Hvorfor er det vigtigt med øjenkontakt, hvilke regler er der for øjenkontakt, og hvordan kan du have øjenkontakt med flere gæster ad gangen? Her giver Tony en faglig præsentation af, hvad du kan forvente, du skal vide om øjenkontakt.

Læringsmål:

  • Hvorfor er det vigtigt at anvende øjenkontakt
  • Hvilke regler findes der for øjenkontakt
  • Hvordan bruger du øjenkontakt med flere gæster

Beskrivelse:

Hvilke forskellige typer smil findes der, og hvordan smiler du oprigtigt til gæsten? Hvordan sikrer du dig et rigtig godt smil udadtil, og hvordan læser du den måde, gæsterne smiler på? Tony giver dig svaret.

Læringsmål:

  • Hvordan benytter du dit smil bedst?
  • Hvad betyder forskellige former for smil?

Beskrivelse:

Hvilke forskellige vinkler er der, som vi holder kroppen på, og hvad betyder de vinkler, vi holder kroppen på, når vi interagerer med vores gæster. Tony tager dig gennem en række positioner, der kan være nyttige for dig.

Læringsmål:

  • Hvilke kropsvinkler kan du arbejde med i en bar?
  • Hvad betyder de forskellige typer af kropsvinkler?
  • Hvor skal du anvende forskellige kropsvinkler?

Beskrivelse:

Hvad er det for nogle signaler, du sender nonverbalt med armene, og hvordan kan du være både stærkere og mere imødekommende overfor dine gæster. Her får du nogle tips til, hvad du kan gøre med dine arme.

Læringsmål:

  • Hvilket signal sender du med dine arme
  • Hvordan virker du mere selvsikker i din bar

Beskrivelse:

Gæsten skal føle sig velkommen, og en af de måder, vi kan gøre dette, er ved, at vi bruger vores hænder og giver klare signaler for gæsten.

Læringsmål:

  • Hvilke stillinger findes der med hænderne?
  • Hvad betyder de forskellige stillinger?
  •  

Beskrivelse:

Hvordan kan berøring gøres til noget, som ikke er anmassende eller påtrængende? Tony giver sine faglige bud på, hvad du kan gøre.

Læringsmål:

  • Hvilke regler er der for berøring?
  • Hvordan må du anvende berøring?
  • Hvordan giver berøring en positiv effekt?

I program 3: Basal ledelse af din bar.

Gennemgår Tony:

Introduktion til Basal ledelse af din bar

 

Modul 1 – Hvad er ledelse?

Modul 2 – Værdier og adfærd:

Modul 3 – Oplæring:

Modul 4 – Motivation af medarbejdere:

Beskrivelse:

Der findes mange idéer om, hvordan man leder en bar, og her giver Tony et bud på definitionen på ledelse af din bar, og hvad du især skal være opmærksom på blandt dine kollegaer. 

Læringsmål:

  • Hvordan defineres ledelse? 
  • Hvad skal du være opmærksom på som leder?

Beskrivelse:

Hvordan skaber du værdier og adfærd på din bar, og hvorfor er det vigtigt at have nogle klare værdier? Tony bruger sin erfaring inden for bar ledelse til at forklare sine synspunkter på, hvordan du kan optimere og effektivisere netop din bar gennem dine medarbejdere.


Læringsmål:

  • Hvordan skaber du værdier og adfærd?
  • Hvad betyder det at skabe værdier og adfærd?
  •  

Beskrivelse:

Hvordan skaber du værdier og adfærd på din bar, og hvorfor er det vigtigt at have nogle klare værdier? Tony bruger sin erfaring inden for bar ledelse til at forklare sine synspunkter på, hvordan du kan optimere og effektivisere netop din bar gennem dine medarbejdere.


Læringsmål:

  • Hvordan skaber du værdier og adfærd?
  • Hvad betyder det at skabe værdier og adfærd?

Beskrivelse:

Hvordan skaber du værdier og adfærd på din bar, og hvorfor er det vigtigt at have nogle klare værdier? Tony bruger sin erfaring inden for bar ledelse til at forklare sine synspunkter på, hvordan du kan optimere og effektivisere netop din bar gennem dine medarbejdere.


Læringsmål:

  • Hvordan skaber du værdier og adfærd?
  • Hvad betyder det at skabe værdier og adfærd?